Tuesday, November 23, 2010

Jälgi mängu!

Tere mu väiksed sõbrad. Mina olen Eduard Mägi*unn ja mina võin olla Su elu parim võimalus saada rikkaks nagu minagi seda olen. Sul ei tule teha mitte midagi muud, kui natukene ainult spekuleerida ja oledki juba poole maailma valitseja. No selle teise poole, mida mina või mu vend Edward Mägi*unn ei valitse.

See blogi on maailma loodud selleks, et rahaga meelevaldselt käituda ja seda üritada võimalikult tulusalt kümne, saja või miks mitte triljonikordistada. Iga nädal kahel päeval üritan ma enda lõbuks spekuleerida mõningate spordiürituste tulemuste üle ja seda kõike ma kajastangi siin blogis.

Süsteem on väga lihtne... ma natuke heietan siin mõne enda poolt valitud kohtumise tulemuse üle ja proovin võimalikult tulusalt raha paigutada kihlveokontorisse ja börsile. Minu algsaldo kihlveokontoris on 1000 €.

Ma ei hakka siin kedagi petma ja ei muuda midagi siin blogis pärast seda, kui ma olen juba ükskord oma kirjutised siia üles pannud. Ma teen seda kõike ikkagi enda igavuse peletamiseks!

No comments:

Post a Comment