Monday, November 29, 2010

masendav

Vahel tekib paratamatult mõte, et kui poleks nagu panust pannud või oleks teistpidi pannud, kas siis oleks tulevik muutunud. Kaalusin tõsiselt Lakersi kaotuse peale panemist aga otsustasin mitte riske võtta. Ja nad kaotasid. Nüüd tagantjärele mõeldes olen ma 100% kindel, et kui ma oleks raha nende kaotuse peale pannud oleks nad võitnud. See ongi ennustamise maagiline mõju... Sa tunned, nagu Sa muudaks tulevikku. Aga mängud.

Detroit - NY Knicks läks teisele lisaajale ja minu Pistonsid said pähe... - 40 €
San Antonio - New Orleans... 4 minutit enne lõppu olin 16 punktiga soolas. See tähendab, et võistkonnad ei tohtinud visata kahe peale rohkem kui 16,5 silma... need värdjad suutsid 28 (!) punkti visata selle ajaga. -50 €
Clippers juhtis kolmanda veerandaja lõpuni ja siis sai ikkagi parem võistkond minema -25 €

Aga siis kuulus trixie, milles läksid kaks pihta ja tuli kokku + 0,8 €

Seega -114,2 €

Vanadest ennustustest läks sedapsi õnneks, et Nadal sai fedekalt seti kätte ja + 8,5 €

No comments:

Post a Comment