Friday, November 26, 2010

No jah... abiks ikka.

Eilsed panused:

Jetsi mäng läks täppi... ma olin 100% kindel, et ma panin -13,5 peale ja mängu vaadates olin väga rahul, et võideti 16 punktiga. Aga nagu selgus kontrollimisel oli see kõiges -8,5. Aga koef ikkagi 1.91 ja tulemus +36,4 €.

Colorado sai Edmontonilt viimase kolmandiku ilmetu mänguga ikkagi lutti ja sealt tuli - 25 €

Vanadest mängudest lõppes Dallase mäng, mille nad kaotasid 27:30. Kurb on sellistest nappidest kaotustest eriti kui nagu vaatad ja hoiad pöialt. Siit tuli siis -30€

Kindla mänguna tuli võit Detroidi ja New Englandi mängust, kus pidid võistkonnad üle 44 skoorima. Võistkonnad said sellega hakkama ja juba ainuüksi New England skooris 45. Kahepeale kokku saadi 69 punkti. Mul õnnestus selle panusega 28,5 € lisak

Tänane päev: + 9,9 €
Konto seis kokku: 954 €

No comments:

Post a Comment